Alla inlägg under februari 2009

Av Marit - 26 februari 2009 22:43

Är det fler än bara jag som har dagar då allt bara känns så jobbigt..

Hur som helst va upp på elgiganten för att kolla på en kamera, men de bidde ingen kamera dena gången heller , är man kräsen så är man.

sen har man väl gjort ungefär lika lite som alla andra dagar , och man får mer och mer ångest för varje dag som går.  Va runt o letade eftern en skön  bh, men de bidde ingen sån heller , lika kräsen där..

Något som piggade upp var iaf när Rasmus "dansade schåttis" i sin hoppgunga, de såg sjukt kul ut =)  Undra vem som hade roligast , vi eller Rasmus =) !!

Av Marit - 25 februari 2009 08:47

Hm , trodde ni inte va! att jag skulle va uppe den här tiden o blogga..

Har skjutsat Daniel till skolan, stoppat in tvätt, och sen ska jag till hälsocentralen och kolla vad för knöl jag har under armen och varför jag har ont i halsen plötsligt denna morgon, kanske en böld där med vem vet .

Av Marit - 24 februari 2009 19:29

Hm ja va ska man säga.. be careful när ni rakar er under armarna....

Har nu fått en böld i armhålan som gör oooont.. ska iväg på hälsocentralen imorn o kolla skiten, om den behövs skäras upp =s

Om de nu är en sån böld. usha ...

Av Marit - 19 februari 2009 20:17

Har jobbat idag, de va lite jobbigt för de va en längre dag idag.

En som inte jobbat på ett tag blir ju lite trött. Men de gick bra , åkte skidor på idrotten =)  I morgon ska man till stan igen, så de blir väl till o gå o lägga sig i tid om man ska kliva upp halv 6 . .

so good night .


Av Marit - 18 februari 2009 21:24

Har vikkat på skolan idag ! =) skoj skoj ..

Ska jobba lite imorgon med =)

Av Marit - 18 februari 2009 21:20

Nu har jag äntligen börjat återhämta mig efter min "magsjuka"

helv...tet tog ju om igen efter första kuren , så de blev 2 och en halv kur till .. Så nu äntligen kan orkar man stå upprätt igen. =)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här delar jag med mig av lite av mitt liv och en del annat smått och gott emellanåt! Kommer att skriva mycket om Thailand framöver.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards