Alla inlägg under mars 2009

Av Marit - 31 mars 2009 17:54

Av Marit - 31 mars 2009 17:46

Idag har jag bara kollat på film 3-4 wallander filmer.

Suttit vid datan och bara vilat, kanske man kan få bli frisk nu snart ..

Igår gjorde jag en god efterrätt... måste lägga in en bild på den . 

Av Marit - 30 mars 2009 14:39

Nu är jag i stan igen efter helgen i Ljungdalen.

Känner att jag kunde ha stannat där för jag ligger bara ändå. Ont i huvet och snorig som fan.. Annars va helgen bra, vi va ute o körde skoter´, det va roligt men de va inte så bra väder. Sen har vi suttit och druckit varm choklad med mkt vispgrädde i grottan, mmm "laktosfri" va den oxå. Gott gott .

Nu ska jag kolla på sällskapsresan 1 .. Tror jag skulle kunna citera hela den filmen.. Konstigt att man kan tycka att en film fortfarande är bra efter att man har stt den tusen gånger..

Av Marit - 27 mars 2009 13:29

Idag har jag jobbat , trött som en apa.

Det gick bra att jobba förutom att de gör så äkla ont i ryggen när man går därifrån. Nu ska jag gå ut med katthunden. Sen kommer Daniel , då ska vi gräva lite i grottan , de när översnöad.. vilket iof bara är bra för då finns de lite för solen att ta på innan påsk.

I natt blir de hundtävling ska väl upp o kolla på de tänkte vi.

Magnus mamma o pappa skulle ju dit o jobba så man kan ju gå o heälsa på dom =)

Av Marit - 26 mars 2009 22:40

Glömde ju skriva Majas som mamma och Daniel kallar mig ... hur kunde jag glömma de .. .

Av Marit - 26 mars 2009 21:58

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Marit

Smeknamn: Marre, gersu perssa.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hemligt

Beroende av:  Daniel

Vem behöver du mest just nu: Ett glas vatten.

Vad tror folk om dig? Att jag är en bitch.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon.

Vad säger du för att imponera på någon? Tjena.

Hur imponerar man på dig? Svårt att impa på mig.Brukar du skratta för dig själv? Händer ibland.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ne gör inke de..

Var bor du? Östersund/Ljungdalen

Trivs du där: Nä jag vill flytta till söderut.

converse: Nej.

Sprit, cider, vin eller öl: Öl, vin, sprit,cider.                                      
       Brukar du bli för full: Ne.     Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk i mot något: Nötter, vissa tvättmedel, massa annat och dumma frågor.

Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: Åka till Thailand

Hur svarar du i mobilen: Ja marit

Vem ringde du senast? Daniel Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle sluta spela de där jävla tv spelet.Antal timmar sömn inatt: 11 h

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid:Beror på till vad.

När mår du bra: När jag är på bra humör.När blev du fotad senast: I Tisdags.

Hur känner du dig nu: Trött och sjuk.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: glad att jag har ett parVad saknar du: Kissen

Hade du en bra kväll igår: Nej jag jobbade

Favorit dryck på morgonen: VattenRakar du benen: Ja, på sommarenNär brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 21,00 och 22,00 

Är du blyg? Nej

Sysslar du med någon idrott: Har tagit långsemester från det. annars är det allt möjligt, mest längd och cyckel.

Vill du hellre ha mail än brev:  brev.Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, jag har varit med om det.

Har du spytt offentligt: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka, skriva mitt namn i snön Är du nöjd med ditt liv: Ja man ska väl inte klaga

Är du bortskämd: Beror på

Vad gör du i morgon: Jobba som kock, sen ska jag läga mig ner tills natten, och gå o titta på hundarna.

Vad är det värsta du vet? att förlora i spel. bla

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Så mkt som behövs.

Vad behöver du just nu? sovaVilken kändis tycker du är en bra förebild? celine dion och alla som skänker till välgörenhet.

Vad längtar du till? Att få åka till Thailand

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag!:)

Vad använder du för shampoo? Garnier

Vad är det finaste du fått? ett liv

En speciell dag du minns: när min storebror överlevde från att drunka.

Hur gammal är du: 22

Tycker du om någon just nu: Ja,

Om fem månader: att jag är utomlands

Du samlar på: kvitton.

Gröna eller röda äppeln: gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Daniel.

Gillar du golf: nep

Vilken tid gick du upp idag: 9

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja skönt som fan, att slippa trängas.

Har du strumpor på dig nu: Ja ett par av mina bästa

Vad ska du göra ikväll: sova

Är det okej att gråta: Ja det är nyttigt!!!

När grät du senast: I Måndags!:S

Laddar du ner musik och film från Internet: ja...Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till thailand, köpa ny bil.

Bär du glasögon eller linser: Glasögon när jag behöver, lincer ibland!:DTycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ne

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 8-9

Har du piercing: Ja , har haft 11, 12 i öronen och 1 i läppen, nu har jag 6 i öronen och en i näsan " en i tragus".

Vill du gifta dig: Nej

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: på sommarn

Är du bra på att laga mat: smaksak.

Gillar du att dansa: Jag älskar att bugga  går ofta på dans Är du flygrädd: på vintern

Hur vig är du: har varit när jag tränade som mestVad dricker du helst när du är törstig: bubbelvatten

Vilken är din favoritglass: Päronsplitt

Tror du på ett liv efter döden: ja

Tycker du om sushi: har inte smakat

Vad äter du helst när du ser på film: chips, inte så förtjust i godis

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska, jag är född på kvällen

Vilken ögonfärg har du: Blå, lite gula i mitten med en brun prick,, haha bra analys.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja många gånger

Biter du på naglarna: Nej har aldrig gjort de det är äckligtRöker du: ja  , jag har trappat ner. Hur ofta tränar/motionerar du: jag cycklar när de blir sommarSenaste låt du hörde: celine dion when you loved meVad gör du på helgerna: Myser antingen i Ljungdalen eller hos Daniel

Av Marit - 26 mars 2009 21:22

Nu är jag apförkyld, men de är lite bättre nu. Har kört ner till svenstavik med mamma idag, vi va på dollarstore =)

Sen har ja inte gjort så mkt .. o nu orkar ja inte skriva nåt mer.

Ska jobba imorn..

Av Marit - 23 mars 2009 21:05

Hm , va på krogen i fredags och drack ur samm aflaska som en kompis som va förkyld och vart tokförkyld.. 

Min ena halsmandel ser ut som att den håller på att ruttna ungefär , men de va bara en virusinfektion sa doktorn. =) täppt i näsan o feber you name it..  

Presentation


välkommen till min blogg!
Här delar jag med mig av lite av mitt liv och en del annat smått och gott emellanåt! Kommer att skriva mycket om Thailand framöver.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards