Alla inlägg under augusti 2009

Av Marit - 26 augusti 2009 23:11

Nu är jag trött. Började dagen med att följa med Daniel och titta på tretaktsmotorn de va spännande =)

Sen gick jag och Johan på Jamtli,  vi hade inte varit där på hundra år typ, åkte i storsjöodjurets mage =) sen gick vi en repa på stan. 

Sen åkte Jag Ida och Daniel till Tulleråsen för att spela bingo. Jag, Ida,Krille, Daniel och Johan O satt och trängdes i golfen, men de va rätt mysigt , hade mobilen som taklampa o allt =) 

Av Marit - 24 augusti 2009 10:18

Idag har jag varit och klippt mig på morgonen, det blev koooort.

Oj oj oj va ovant det känns jag som hade så långt hår.

 Allt strulade så klart. parkeringsautomaten tog inte kort, skulle betala med sms o det strulade såklart, sen sprang jag , glömde låsa bilen,sprang tillbaka sen upp, sprang fel i stortorgslabyrinten.  men sen lyckades jag ta mig hela vägen in på salongen mee en puls på typ 250" kunde  inte prata för ja gva så andfådd. men de blev väl bra , vänjer väl mig vid den korta längden snart . "kanske"

Av Marit - 19 augusti 2009 21:13

Ja de blev ju inte så bra fiskeväder igår när vi va hos farmor och skulle fiska, målnen skingrade sig ju såklart när vi satte oss på bussen för att åka hem till Ljungdalen.

Men idag sken solen och det var klarblå himmel, så jag och daniel begav oss ut i skogen en bit upp på fjället för att leta kantareller, vi ging en stund och plötsligt såg jag något gult i ögonvrån och jo de va små kantarellfisar.

Vi hittade inte så många så efter ett tag bestämde vi oss för att sätta oss och fika !  Sen ville vi gå hem men vi tänkte ändå kolla lite till på vägen hem. så vi fick ihop tio liter innan vi begav oss hemåt igen =)

En mycket lyckad utflykt med Daniel =)

Av Marit - 17 augusti 2009 13:34

Hm ja jag har varit lite lat med att blogga sista tiden men tänkte skriva några rader nu .

Har väl inte hänt så mycket på sistone, förutom att jag va på fest förra helgen och va bakis i två dagar, så nu är man avskräckt från festande ett tag..

Hade tänkt att gå ut o leta lite kantareller idag men de regnar ju så in i vassen.

I morron ska jag o Daniel åka til min farmor och plocka vinbär och gå o fiska , så jag hoppas att inte de regnar imorn .. peppar peppar....

Av Marit - 8 augusti 2009 17:05

Idag har jag varit vätskekontrollant med min kusin på kläppen , jag förde protokoll och han delade ut powerrade shots och vatten! 

Det är skönt att vara hemma igen , har varit borta alldeles för länge..

Tror att kissen hade saknat mig, han satt utanför toalett dörren när jag va på toa =) 


Av Marit - 2 augusti 2009 14:02

Har ju inte skrivit på ett tag nu  , har varit alldeles för upptagen med allt skoj under sommaren.

Igar va jag o Daniel och kollade på president talet och Lady gaga. va jättebra.

Vat mkt festande den gångna veckan =)

I kväll ska jag på bingo med Ida , om jag inte vinner blir jag galen..... 

Presentation


välkommen till min blogg!
Här delar jag med mig av lite av mitt liv och en del annat smått och gott emellanåt! Kommer att skriva mycket om Thailand framöver.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards