Alla inlägg under maj 2009

Av Marit - 28 maj 2009 18:54

Ja nu har man kämpat sig genom ännu en veckas arbetande konstigt nog.

Tiden går så jävla snabbt så man blir ju brydd.

har fortfarande inte hämtat mig efter min genom tidernas roligaste helg ever på mkt länge.. Kände verkligen att jag levde den helgen . Åka cab, vänner, öl många glada skratt, sång och musik... aaah kan de bli bättre..

Va verkligen vad man behövde.. nu är de torsdag vilket betyder att de är fredag imon , då blir de tro de eller ej, party again. but this time with Ida !!

ska bli kul .  Igår körde jag till Hede o hälsade på Stefanie. D e va roligt de me.

Av Marit - 19 maj 2009 17:38

Ny vecka , jobb jobba, igår va jag iväg på en tur till funäsdalen o kika lite.

Idag har jag fått tandköttrinflammation, o de gör så jävla ont.. har aldrig haft så förut =(   oooont. men de går väl över.  imorn sista dan för den här veckan sen är de långhelg , skönt. funderar på att åka till stan iaf i helgen.

Förra helgen hade vi fest, de va kul, vill ge en ros till grannen som va så snäll. =) längtar tills den 13/6 =P

Av Marit - 12 maj 2009 17:29

går o väntar på att de ska bli fredag men de är låååångt dit.

Av Marit - 2 maj 2009 15:05

Ja va ska man säga.. efter helgens bravader.

satt i godan ro på lördag morgon och åt frukost med Daniel o väntade på att klockan skulle bli 12 för vi skulle åka på afterskii 1000, så fick jag ett sms av jens som sa att vi skulle åka halv 11 , de va man inte berädd på så jag kasta på mig kläderna o tog med mig alla öl o kasta mig ut i taxin.

När vi kom dit skulle michelle gå igenom först , vilket gick bra eftersom hon hade en bag in box. Men när de va min tur gick de inte lika bra. dom rotade ur hela min ryggsäck och tog alla mina öl som låg där i de va 6 st vakterna skrattade när dom såg hur sur jag blev o sa att de va ett bra försök iaf.. , dom tog alla utom dom jag hade i skorna he he..

Men vi hade ju vårat vin kvar i michs ryggsäck.

hm ja eftersom vi började smutta på vinet redan i taxin så va vi ganska knök där mitt på dan, de va 13 % de tänkte vi inte riktigt på  vilket resulterade i att jag tappade min kamera i leran , som nina hittade sen som tur va men när hon skulle ge den till mig va jag borta , är ju inte så lätt att hitta varann bland 2500 människor.

sen bar de iväg nerför fjället igen , på kvällen gick vi på erixgårn o blev ännu mer knök. knäckte på nåt sätt mitt visakort . vet inte riktigt hur de gick till =/ men av va de iaf men va är ett knäckt visakort , bara att beställa ett nytt.. de va iaf en sjukt rolig helg , ha ha dom bitar man kommer ihåg.. finns lite luckor på slutet där..

Presentation


välkommen till min blogg!
Här delar jag med mig av lite av mitt liv och en del annat smått och gott emellanåt! Kommer att skriva mycket om Thailand framöver.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards