Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Marit - 12 mars 2009 20:47

Dagen började bra mer började så smått att urarta mer och mer under eftermiddagen.. serverade tacos till 24 pers allt gick bra förutom att jag glömde en detalj.. " TVÅ BRÖD PER SKALLE TILL ATT BÖRJA MED.." M en det verkade ändå som att alla vart mätta och nöjda. snabbt till ica , handla till nästa dag " soppa på menyn. Hem fort som fan lägga sig o vila 30 min med katten, upp steka köttfärs, till skolan lämna varor, sen iväg till fjälls och servera hamburgare till 30 hungriga namibier  dom blev oxå nöjda och glada =)hm började bra , fick stört näsblod  som rann , de va blod på golvet o de va blod på diskbänken a . nice not... kanske borde uppsöka en läkare som får bränna lite  i näsan , vore nog inte så dumt kanske.. Nu är jag trött har ont i ryggen och i fötterna... Men imorn är det Fredag då ska jag jobba =( men sen är de fan lördag o då ska jag sova enda tills på sönda tro ´ja. O den som stör mig får skylla sig själv..... over and out

Presentation


välkommen till min blogg!
Här delar jag med mig av lite av mitt liv och en del annat smått och gott emellanåt! Kommer att skriva mycket om Thailand framöver.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards