Alla inlägg under april 2009

Av Marit - 2 april 2009 15:21

Idag har jag kört till svenstavik framoch tillbaks.

Det var sörjigt på vägen men de går ju bra när man kör Mitsubishi..

Jag har kollat efter ny bil =) men de blir en överaskning haha ..

Vet inte vad jag ska göra i helgen´. kanske vara i Ljungdalen om de blir fint väder om inte har jag 14 timmar på mig att bestämma mig, bussen går kl 6.

Min kära pärla står där den står ett tag till =( 

Nu ska jag gå ut en sväng sen ska jag kolla på Huss..

Av Marit - 1 april 2009 23:13

Ha ha mitt lilla april skämt blev lite snurrigt, det slutade med att ingen visste vem som lurade vem .. haha men de kan ju va kul de med.

Dagen höll på sluta i katastrof... "för Daniel" jag höll nämligen på att ta med mig hans lägenhetsnyckel till Ljungdalen utan att jag tänkte på det. illa illa men av någon outgrundlig anledning så fick jag för mig att jag skulel vända tillbaka till lägenheten för att ta med mig mitt ciggpaket, vill ha dom med mig , för om jag inte har cigg så vill jag ha men om jag har då kan de gå länge innan jag tar en. Så det går riktigt bra med sluta rökandet =)

Ja iallafall så kom jag som tur va på att jag skulle ju lämna nyckeln. Men första april som de va så kunde jag ju inte låta bli att luras lite med Doniel. Så jag väntade tills jag satt på bussen" man är väl smart, för om jag hade ringt när jag fortfarande va på stationen hade han bara sagt att jag skulle lämna in dom där, jag ville ju ha lite dramatik ...haha  väntade tills jag va vid statoil , ringde till daniel som höll på att gå i atomer tills jag sa april april. Men de va ju de här andra skämtet som blev så snurrigt haha , men de orkar jag inte berätta om nu , kanske imorgon.. Blev förövrigt nerstänkt av en bil idag ,, jag blev rasande men jag va nog för arg för att komma på att vända mig om och kolla regnumret... >=(   Ne nu är de gonatt

Presentation


välkommen till min blogg!
Här delar jag med mig av lite av mitt liv och en del annat smått och gott emellanåt! Kommer att skriva mycket om Thailand framöver.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards