Alla inlägg den 7 september 2009

Av Marit - 7 september 2009 16:40

Nu har man legat deckad några dagar.. trodde jag hade fått svininfluensa, men icke peppar peppar den biter inte på mig inte...

nu siktar jag på att bli frisk innan helgen vilket jag sannolikt kommer att bli, ska gå på maskerad då =) ska bli kul, men blir dock alkoholfritt då =( för min stackars mage som inte mår så bra va nu de kan bero på , ska ta itu med de imorron o göra en ordentlig utredning om varför magen styr mitt liv för tillfället... Sen nästnästa vecka väntar den fasansfulla operationen... iaf tycker jag att den e de. men de kanske går bättre än vad jag tror, hoppas iaf att jag inte får så ont som alla jag frågat fick efter sina operationer.

så nu ryker halsmandlarna.. kan inte dom jävlas med mig nå mer iaf..

Nu ska jag gratta min kära mamma som fyller år idag =)

Presentation


välkommen till min blogg!
Här delar jag med mig av lite av mitt liv och en del annat smått och gott emellanåt! Kommer att skriva mycket om Thailand framöver.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards