Alla inlägg den 16 september 2009

Av Marit - 16 september 2009 02:00

Hej hej . som ni ser har jag ändrat min blogg lite =)

Har inte varit inne på ett tag men kan dra senaste tiden lite kort.

Dras fortfarande med den sega förkylningen =( och eftersom den inte vill släppa så har jag varit tvungen att ställa in operationen tills vidare. hm undrar när den blir av nu då ? =/

Blev matförgiftad en kväll , de va inte så himla roligt de heller, va uppe hela natten =(

Det positiva med att operationen är inställd är att jag kan gå på bio på fredag och se flickan som lekte med elden =) den har jag väntat på !!!

Nu känns det som att ögonlocken börjar bli väääldigt tunga. så om jag stavat på många ställen beror det nog på det. orkar inte kolla för nu styr jag mot sängen..


God natt.



Presentation


välkommen till min blogg!
Här delar jag med mig av lite av mitt liv och en del annat smått och gott emellanåt! Kommer att skriva mycket om Thailand framöver.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards